Методична робота
Основні завдання методичної роботи, що реалізовуються:
-
організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;
-
проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду;
-
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти;
-
проведення інформаційно-пошукової роботи, створення каталогів, картотек, банків педагогічної інформації тощо;
-
організація роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін;
-
аналіз стану викладання предметів і підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.
Методична робота з педагогічними працівниками у школі реалізується як через традиційні (колективні та індивідуальні), так і нетрадиційні форми її організації.
Колективні форми методичної роботи, які практикуються в нашому закладі:
-
педагогічна рада;
-
методична рада;
-
методичні комісії;
-
творчі майстерні педагогів;
-
конкурси
Індивідуальні форми методичної роботи:
-
інтернатура;
-
консультації;
-
стажування;
-
самоосвіта
Нетрадиційні форми організації методичної роботи:
-
фестивалі педагогічних ідей;
-
методичні ринги;
-
творчі портрети;
-
ділові ігри
Форми організації методичної роботи, що дали ефективний результат:
-
відвідування уроків з метою вивчення нових форм і методів роботи;
-
практичні заняття ШМВ
Протягом останніх 20-и років освітній процес у школі здійснюється на диференційованій основі:
-
у ІІ ступені за результатами навчання у школі І ступеня формуються класи;
-
у ІІІ ступені функціонують профільні класи, які формуються на основі врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів з метою орієнтації школярів на майбутню професійну діяльність.
У навчальному закладі працює 70 педагогічних працівників, з них:
30 – спеціалісти вищої категорії;
8 - спеціалісти І категорії;
8 – спеціалісти ІІ категорії;
19 – спеціалісти;
90% педпрацівників мають повну вищу освіту;
10% педпрацівників мають неповну та базову вищу освіту.
Щорічно учителі школи, удосконалюючи свій професійний рівень і педагогічну майстерність, беруть участь у Всеукраїнському фаховому конкурсі «Учитель року» в різних номінаціях.
У школі плідно функціонують такі методичні комісії:
1. Вчителів початкових класів у складі:
-
Бучок А. С. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Використання інноваційних технологій на уроках історії";
-
Ільканич В. Й. – кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Застосування дидактичних ігор на уроках математики";
-
Вайнраух М. М. – кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії",педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Основи диференційованого підходу до учнів";
-
Сабадош М. І. – «спеціаліст вищої категорії»,педагогічне звання «старший учитель»; проблемне питання вчителя: "Використання дидактичних ігор на уроках математики";
-
Столець О. В. – «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Застосування дидактичних ігор на уроках української мови";
-
Марченко М. В. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії", проблемне питання вчителя: "Екологічне виховання молодших школярів";
-
Горбата Г.Й. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Шляхи вдосконалення техніки читання в початкових класах";
-
Андрейко М. І. – 9-ий тарифний розряд; кваліфікаційна категорія "спеціаліст", проблемне питання вчителя: "Розвиток творчих здібностей при розв'язуванні задач";
-
Умерова К.І. – кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії", проблемне питання вчителя: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів";
-
Мазур В.К. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії", проблемне питання вчителя: "Використання інформаційних технологій на уроках у початковій школі";
-
Зеленяк С.В. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Робота з творчо обдарованими дітьми»;
-
Микулін Я.Я. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії", проблемне питання вчителя: "Застосування дидактичних ігор на уроках";
-
Вайнраух Н.О. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії", проблемне питання вчителя: "Виховання молодших школярів на основі звичаїв і традицій українського народу";
-
Мітру А.Ю. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вчитель методист», проблемне питання вчителя: "Оптимізація рухового режиму школярів засобами фізичного виховання»;
-
Країло О.М. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання "Шляхи і методи вдосконалення техніки читання молодших школярів»;
-
Червеняк О. М. – «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Вивчення природи рідного краю на уроках в початковій школі";
2. Вчителів динамічного циклу у складі:
-
Гричка Н.І. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист»
-
Чулей В.С..- «спеціаліст другої категорії», проблемне питання вчителя: "Формування екологічної культури молодших школярів";
-
Приголовкіна Н. В. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»; проблемне питання вчителя: "Активізація роботи учнів на уроках математики»;
-
Олексик Н. М. - «спеціаліст вищої категорії»; проблемне питання вчителя: «Формування читацької культури учнів і розвиток естетичного смаку на уроках літератури»;
-
Потрогош Т-М.В. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст", проблемне питання вчителя: "Використання інтерактивних ігрових технологій на ГПД";
-
Палюх М.А. – «спеціаліст», проблемне питання вчителя: "Практичне застосування педагогічних технологій на засадах компетентнісно-орієнтованого навчання для розвитку навчальних та творчих здібностей учнів";
3. Вчителів природничо-математичного циклу у складі:
-
Ігнат В.В. - "спеціаліст першої категорії";
-
Лемак О. М. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Проблемно-пошукові методи в процесі навчання фізики";
-
Лемак І. І. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист»; проблемне питання вчителя: "Розвиток критичного мислення школярів на уроках фізики та астрономії";
-
- «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Вибір оптимальних методів навчання – один із шляхів підвищення ефективності уроку";
-
Лучкевич М. Й. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Застосування інноваційних технологій на уроках біології";
-
Лучкевич Є. В. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Розвиток логічного мислення в учнів на уроках трудового навчання»;
-
Борщик А.Ю. - «спеціаліст», проблемне питання вчителя: "Активізація розумової діяльності учнів на уроках інформатики";
-
Баняс Я. В. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії", проблемне питання вчителя: "Формування комп’ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики із використанням сучасних підходів до викладання";
-
Джумурат С.М. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Індивідуальний підхід до учнів на уроках трудового навчання";
-
Боряк М. М. – «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання "старший учитель",проблемне питання вчителя "Створення ситуації успіху на уроках математики";
-
Петрушко М. В. – «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання "старшийучитель", проблемне питання вчителя: "Застосування ігрових методів для спонукання пізнавальної діяльності учнів на уроках геогріфії";
-
Раковці Я. О. – кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії», проблемне питання вчителя: "Підвищення ефективності уроку інформатики шляхом активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів";
-
Кудрон Н.І. - кваліфікаційна категорїя "спеціаліст", проблемне питання вчителя: "Навчальна гра, як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках інформатики";
-
Сабов О. І. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії", проблемне питання вчителя: "Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках географії";
-
Чуп М. Й. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст І категорії", проблемне питання вчителя: "Розвиток в учнів логічного мислення на уроках математики";
-
Росада Ю. В. - «спеціаліст вищої категорії», проблемне питання вчителя: "Дослідження дозування фізичних навантажень на уроках";
-
Рацин А. С. – «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання "старшийучитель", проблемне питання вчителя: "Організаційні і методичні основи підготовки у футболі дітей 9-11 років";
-
Маслей Т.О. - "спеціаліст першої категорії".
4. Вчителів гуманітарного циклу у складі:
-
Гангур Т. В. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Нестандартні уроки з української мови та літератури як форма педагогічних інновацій";
-
Танана Н. Н. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Тести як одна із форм контролю знань учнів на уроках української мови та літератури";
-
Шутко Н.Й. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Розвиток зв'язного мовлення на уроках української мови у 5 класі";
-
Антолик М. М. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», проблемне питання вчителя: "Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури";
-
Раковці Н. В. - «спеціаліст вищої категорії», проблемне питання вчителя: "Дидактичні ігри на уроках української мови та літератури у 5-7-их класах";
-
Гричка Н. І. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури";
-
Ковач Т.І. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Активізація розумової діяльності на уроках історії та правознавства";
-
Коломієць В. В. - кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії", проблемне питання вчителя: "Активізація розумової діяльності на уроках історії".
-
Грицик Г.В. - "спеціаліст".
5. Вчителів іноземних мов у складі:
-
Мочарник Н. М. - «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «учитель-методист», проблемне питання вчителя: "Комунікативний підхід до навчання граматики англійської мови";
-
Орос Н.М. - "спеціаліст",проблемне питання вчителя: "Використання гри на уроках англійської мови на уроках англійської мови у початкових класах";
-
Бабій Н. В. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Використання тестового контролю навчальних досягнень учнів при навчанні читанню";
-
Лях О.П. - проблемне питання вчителя: "Використання наочності для розвитку інтересу до вивчення іноземної мови молодших школярів";
-
Сухиняк Н. Д. - «спеціаліст вищої категорії», проблемне питання вчителя: "Робота з текстом як основний засіб збагачення мовленнєвої компетенції старшокласників";
-
Смерека Б.В. - «спеціаліст першої категорії», проблемне питання вчителя: "Розвиток навичок діалогового мовлення учнів з використанням проектування навчальних ситуацій на уроках французької мови".