A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №4
Хустської міської ради Закарпатської області

Стратегічне планування і порядок дій

      • СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ПОРЯДОК ДІЙ
         під час надзвичайних ситуацій
        у Хустській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів№4

Обов’язки та сфери відповідальності розподілені між заступниками директора: за цивільний захист відповідає заступник з навчальної роботи Гангур Т.В., за охорону праці - заступник  навчальної роботи Бучок А.С, за пожежну безпеку – заступник з господарської роботи, СіладійВ.О., за безпеку життєдіяльності – заступник з виховної роботи Баняс Я.В.

 Наявні надруковані списки евакуації, розподілені по папках.

Послідовність дій:
 у разі необхідності евакуювати дітей та персонал із будівлі школи
:

1. Заступник, який відповідає за цивільний захист, повідомляє працівника, що відповідає за подачу дзвінка й по всій школі звучить відповідний сигнал. Після цього він бере необхідні папки зі списками класів, покидає приміщення і готує місце, куди будуть евакуйовуватися працівники та учні.                    .
      Евакуація здійснюється згідно з  «Планом евакуації школи»
2. Технічні працівники, почувши сигнал тривоги, відчиняють ті виходи, за які вони відповідають (всього їх чотири).

3.Педагоги говорять дітям залишити всі речі на своїх місцях, а в холодну пору року – захопити верхній одяг і вишикуватися для організованого виходу. Перевіривши, чи нікого не залишилося в класі та обов’язково взявши журнал, учитель виводить дітей на вулицю, де їх зустрічають відповідальні заступники. Тут вони звіряють кількість дітей зі списками евакуації та класним журналом, де відмічено відсутніх, та запитують про необхідність надання комусь допомоги.

3. Завдання заступників з охорони праці та безпеки життєдіяльності – проконтролювати, щоб усі працівники закладу також були евакуйовані, після чого запитати про їхній стан.

4. Директор покидає приміщення школи останнім, коли там уже нікого не залишилося. Заступники рапортують директору кожен про свою сферу.                 .
ПРИМІТКА

  • Якщо клас розділено на підгрупи (як на англійській мові), то вчитель, у якого немає класного журналу, бере нотатник, де відмічено присутніх на уроці учнів.
  • У кожному класі передбачено наявність ковдри, щоб учителі-предметники не бігли за своїм верхнім одягом до вчительської.

У випадку, коли евакуюватися потрібно не за межі будівлі, а в укриття (про це сповістить інший сигнал), то порядок дій майже такий самий, за винятком, що дітей переводять до безпечного приміщення.

  • ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НЕОБХІДНИХ УМОВ ТА ЗВ’ЯЗОК З БАТЬКАМИ

    На випадок воєнних дій ми підготували найпростіше укриття в найбезпечнішому приміщенні (наше укриття знаходиться за адресою: вул. Небесної Сотні, 61). Учнів молодшої школи переводять до приміщення переднього коридору на першому поверсі, де не має вікон.  

Продукти тривалого зберігання школа не закуповує через відсутність таких вимог та фінансування (наявні лише ті продукти, які були закуплені для харчування дітей молодшої школи), тому кожен учень школи підготував собі тривожний рюкзачок. 

Щодо забезпечення питною водою, зазвичай вона використовується для приготування їжі в шкільній їдальні та доступна в кулерах з водою. Кулери з водою наявні також в укритті.

Для тривожного сигналу використовуємо шкільний дзвінок: три дзвінки, тривалістю 10 секунд, 3 секунди тиші між ними– це сигнал для всіх про те, що треба терміново залишити приміщення і відійти на безпечну відстань.

На випадок, коли немає електропостачання дієвий сигнал: на кожному з трьох поверхів у дві зміни чергують відповідальні особи, які сповіщають учителів, заходячи в класи та використовують дзвінок механічний. Чергові мають “дублерів” (техперсонал) на випадок відсутності на робочому місці.

 Сповіщення батьків

  Є сайт, ми ведемо сторінки у фейсбук, є також вайбер-чат, до якого доєдналися всі батьки, через класних керівників. Сайт, сторінки в соцмережах та месенджери ведуть різні люди, й у випадку надзвичайної ситуації інформація про це одразу з’явиться у вайбер-чаті. 

    Батьки зможуть забрати дітей за відсутності зв’язку, в будь-якому разі – це територія або приміщення школи для здобувачів освіти початкових класів та укриття для учнів середніх та старших класів.

   Важливість психологічної складової в будь-якій надзвичайній ситуації. Психологічна служба, до якої входить корекційний педагог та психолог школи, розробила короткі пам’ятки для зняття стресу та рекомендації про те, як розмовляти з дітьми про війну й інші надзвичайні ситуації. Використовуючи ці рекомендації, вчителі початкової школи проводять бесіди зі своїми учнями, а з учнями 5-11 класів такі консультації можуть проводити класні керівники.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора