A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №4
Хустської міської ради Закарпатської області

Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)_2022 р.

Дата: 22.04.2022 16:02
Кількість переглядів: 337

#dzhura_2022

Участь у огляді звітів про Добре діло у рамках заходів гри "Сокіл"("Джура")Хустської ЗОШ І-ІІІ ст.№4 Закарпатської області,

Курінь імені Дмитра Івановича Климпуша

#Добре діло_2022#джура_2022

@UDCNPV ·

Український державний центр національно-патріотичного виховання

Український державний центр національно-патріотичного виховання

>

 

 

Фото без опису

Звіт рою Козачата

Кучковська Віталія Костянтинівна  -

вчитель початкових класів.

Звіт про роботу

 

Світ розвивається, а в ньому зазнає змін і наше національне життя. З  огляду  на  сьогодення  країни  проблема  розвитку  української  культури,  зростання її ролі в державотворчих процесах, формування єдиного духовного простору, утвердження гуманістичних цінностей, національної самосвідомості, громадянськості  та  патріотизму  набуває  усе  більшої  актуальності. Життя  і становлення нації значною мірою залежить від патріотизму її народу, що формується з раннього дитинства шляхом засвоєння національних цінностей.

Наразі  педагогіка  і  система  освіти  покликана  допомогти становленню громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну,  незалежну,  демократичну,  правову,  соціальну  державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єднанню українського народу та встановленню  громадянського  миру  й  злагоди  в  суспільстві. При  цьому  потрібно враховувати, що Україна має древню і величну культуру та історію, досвід державницького життя, які виступають потужним джерелом і міцним підґрунтям виховання дітей.ї

    Національно-патріотичне виховання учня − це процес вироблення в особистості чіткого уявлення про закономірності розвитку патріотичних ідей, розуміння ролі історичних знань про свою країну, про свій народ, його традиції та звичаї, вироблення стійких патріотичних переконань та уміння відстоювати їх в умовах реальної дійсності.

У початкових класах соціальна і громадянська компетентності інтегруються через усі навчальні предмети і спрямовуються на соціалізацію особистості, набуття громадянських якостей, дотримання соціальних норм і правил.

      У вихованні молодших школярів великої уваги потребує формування патріотичних рис їхнього характеру: навичок поведінки, витривалості, чуйності, доброти і милосердя, вміння долати труднощі, вироблення цілеспрямованості, організованості, стійкої уваги. Одночасно не менш важливе значення має вироблення духовно-моральних та вольових рис: патріотизму, відповідальності, національної свідомості, наполегливості, сумлінного ставлення до навчання, дисциплінованості, чесності, людської гідності, скромності, взаємної поваги й терпимості. Правильно організоване національно-патріотичне виховання формує повноцінну особистість.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора