Тиждень молодого вчителя (ПС вчителів мовно-літературної, історичної та мистецької галузей)
Перш ніж молодий учитель стане майстром свої справи, його треба навчити багатьом речам: уваги й поваги, делікатності й чуйності, мудрості й бездоганного володіння словом. Але ефективність його роботи насамперед залежить від постійного прагнення до самовдосконалення, здатності адаптувати методи, прийоми навчання до потреб та можливостей кожного учня.
У рамках методичного тижня відбулося засідання професійної спільноти вчителів мовно-літературної, історичної та мистецької галузей на тему « Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії учителя та учнів у впровадженні НУШ», на якому:
заступник директора з навчально-виховної роботи Тетяна Гангур проаналізувала результати ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з історії, української мови та літератури, звернувши особливу увагу на типові помилки, яких припускаються учні під час виконання завдань. Педагогині намітили шляхи ліквідації недоліків для більш якісної підготовки до предметних олімпіад.
Грицик Г.В. ознайомила присутніх із особливостями створення комфортного, безпечного, інклюзивного, розвивального та мотивуючого середовища в закладі освіти.
Учителі-предметники Раковці Н.В., Олексик Н.М., Грицик Г.В. та асистент учителя Кадар М.Ю. у форматі круглого столу обмінялися досвідом роботи в інклюзивних класах НУШ.
Корекційний педагог Скрибченко В.М. провела консультативне заняття з елементами тренінгу «Як навчати дітей з ООП (з інтелектуальними порушеннями, затримкою психічного розвитку, розладом аутичного спектру)
Психолог школи Стеценко А. Ю. провела тренінг «Казка з 10 слів» за арт-терапевтичним методом «Казкотерапія», мета якого самоаналіз та самоспостереження.
Засідання пройшло плідно, жваво, творчо та сприяло подальшому розвитку методичної роботи в навчальному закладі