A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №4
Хустської міської ради Закарпатської області

Методичний тиждень у Хустській ЗОШ І-ІІІ ст. №4

Дата: 17.03.2023 21:36
Кількість переглядів: 309

Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з  ключових засад якісного реформування української школи. Останнім часомдуже багато дискусій точиться щодо новітніх підходів до педагогічної
співпраці вчителя з батьками, так званої педагогіки партнерства, та й, зрештою, щодо його вагомого впливу й значимості у вихованні учнівської молоді, правильності вибору самої методики діяльності.
3 метою підвищення рівня професійних компетентностей щодо планування розвитку школи у напрямку розбудови педагогіки партнерства, розширення знань про методи навчання і виховання, формування навичок ефективної
взаємодії з учнями, батьками, колегами, розвитку та саморозвитку педагогічної майстерності учителів було обрано тему методичного тижня «Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули НУШ».
Проведенню тижня передувала певна робота: розроблено план, призначено відповідальних за проведення майстер-класів, тренінгів та відкритих уроків у рамках означеної теми. Заступниками директора з навчальної роботи Гангур
Т.В. та Бучок А.С. були проведені методичні консультації для організації запланованих заходів та надані рекомендації для успішного проведення відкритих уроків.
       Творчим підходом відзначалися уроки вчителів Грички Н.І.(зарубіжна література у 7-В кл.), Баняс Я.В (інформатика у 5-В кл.), Маслей Т.О. (фізичнакультура у 2-В кл.) Петрушко М.В.(географії у 7-В кл.). На високому методичному рівні проведені уроки вчителями початкових класів Ільканич В.Й. (Я пізнаю світ у 1-А кл.), Микулін Я.Я. (літературне читання у 2-Б кл.),Умеровою К. І. (математика у 4-Вкл.), Вайнраух Н.О. (Я пізнаю світ у 4-В кл.) та Горбатою А.С. (музичне мистецтво у 3-В кл.).  Цікавими та змістовними були клубні години у 1-А кл.(Червеняк О.М ) та у 3-Б класі (Потрогош Т.В.) У рамках методичного тижня відбулися і позакласні заходи для учнів школи,
зокрема , учителькою іноземної мови Смерекою Б.В. проведено театралізовану постановку для старшокласників «Любов в усіх її проявах ». Традиційно наприкінці тижня головами методичних комісій суспільно-гуманітарного (Раковці Н.В.), природничого (Лучкевич М.Й.), динамічного (Петренко Х.М.) циклів, учителів іноземних мов (Мочарник Н.М.) та педагогів початкової школи (Сабадош М.І.) були проведені підсумкові засідання, під час яких освітяни мали можливість обговорити проведені уроки, виробити рекомендації та стати активними учасниками майстер-
класів, на теми: «Використання на уроках історії платформи «Всеураїнська школа онлайн» - сучасного онлайн-ресурсу для змішаного та дистанційного навчання» (Томищ В.І.) «Ефективне використання на уроках у початковій школі онлайн-платформ «На Урок» та «Всеосвіта» для закріплення набутих знань під час дистанційного та змішаного навчання в умовах війни» (Петренко Х. М.) «Методика роботи на онлайн-платформах для дистанційного навчання. Ефективне використання освітніх інтернет- ресурсів» (Росада Ю.В.) «GoogleClassroom, Meet як ключовий онлайн-ресурс під час дистанційного та змішаного навчання» в умовах війни»(СтолецьО.В.) «Пошук ефективних форм роботи під час дистанційного та змішаного навчання на платформі JustClass» (Лях О.П) «Ефективне використання інтернет-ресурсів «Всеосвіта» та «На Урок» під час дистанційного навчання на уроках у початкових класах в умовах війни» (Вайнраух М.М.) Досвідом роботи ділилися Країло О.М., Сабадош М.І., Горбата Г.Й.,
Узун В.В., Сухиняк М.Д., Смерека Б.В., Зеленяк С.В., Рацин А.С. та Коломієць В.В. – вчителі, які атестуються у 2022 – 2023 н.р.   Дирекцією школи було відзначено, що мета методичного тижня - це демонстрація професійних досягнень педагогів через основні види освітньої діяльності. Відкриті уроки та заходи пройшли на належному методичному рівні, у кожного з них можна виділити найбільш цінне : правильний вибір форм, методів і прийомів навчання, ефективне використання освітніх інтернет-ресурсів та онлайн -платформ під час дистанційного та змішаного навчання у період воєнного часу. 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора